مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 16:452021-04-03اقتصادي

تامین مرغ 6 شهرستان آذربایجان شرقی از طریق کشتارگاه های مراغه 


مدیر جهادکشاورزی شهرستان مراغه گفت: نیاز روزانه شش شهرستان آذربایجان شرقی به مرغ از طریق کشتارگاه های صنعتی طیور مراغه تامین می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر جهادکشاورزی شهرستان مراغه گفت: نیاز روزانه شش شهرستان آذربایجان شرقی به مرغ از طریق کشتارگاه های صنعتی طیور مراغه تامین می شود.

اسماعیل کریمی اصل در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به میزان تولید مرغ در کشتارگاه های شهرستان مراغه، افزود: روزانه از طریق کشتارگاه های صنعتی طیور مراغه 50 تن مرغ مورد نیاز شهرهای آذرشهر، مراغه، بناب، ملکان و عجب شیر تامین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از طریق دو کشتارگاه فعال مراغه، روزانه بیش از 20 هزار قطعه مرغ کشتار و در شهرهای منطقه توزیع می شود.

وی با بیان این که کشتار مرغ های بزرگترین واحد مرغداری گوشتی مراغه به ظرفیت 120 هزار قطعه وارد بازار شهرهای منطقه شده است، گفت: از طریق این مرغداری تا پنج روز آینده 240 تن گوشت مرغ وارد بازار شهرستان های جنوب استان می شود.

کریمی افزود: تمامی مراحل عرضه مرغ، از مرغداری گرفته تا خروج از کشتارگاه با نظارت شبانه روزی کارشناسان جهادکشاورزی انجام می شود.

وی، خواستار افزایش نظارت بر عرضه مرغ در پرکنده فروشی های شهرها شد و تاکید کرد: در روزهای آینده، 500 هزار قطعه مرغ آماده کشتار در 16 واحد مرغداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مرغ 6 شهرستان آذربایجان شرقی از طریق کشتارگاه های مراغه 

تامین مرغ 6 شهرستان آذربایجان شرقی از طریق کشتارگاه های مراغه